Jan-Gerding.reismee.nl

naar Istanboel

Om 19:00 uur opgehaald om naar het vliegveld te worden gebracht.

Samen met een paar Duitsers mee gereden naar het vliegveld, ik kende ze nog van de eerste keer Turkmenistan.

Op het vliegveld Mary ruzie gemaakt over mijn hand bagage zij vonden het te groot en te zwaar, eerst 2 dollar bij moeten betalen voor overgewicht van mijn bagage. Daarna mocht de hand bagae nog niet mee het vliegtuig in en moest in het ruim gevolg met mijn Ipad en laptop in de hand het vliegtuig in.

Op Asgabat aan gekomen stond er iemand gereed om mij naar het hotel te brengen ik was daar om 1 uur en werd om 6 uur weer gehaal (een kort nachtje dus)

naar Istanbul gevlogen en daar aan gekomen in een vreselijke lange rij voor de douane ben ik aan de beurt moet je eerst op een andere plek voor 15€ een visum kopen ( waren ze even vergeten te vertellen in het vliegtuig) stond ik weer achter aan zeke 1, 5 uur vespeeld hierdoor

naar het kantoor gebracht en daarna naar het bedrijf waar de hoogwerkers stonden en een poging gedaan om te repareren geen onderdelen bij mij morgen verder met onderzoeken.

Reacties

Reacties

Andries

Jan, wees blij dat je niet uit Syrie kwam. Dan had het 2 dagen geduurd alvorens je Turkije werd binnen gelaten. Succes daar.

tineke

zit lekker mee, nou kom je morgen thuis?
hier gaat het prima lekker weer, met Aurelio naar het bos geweest lekker naar buiten gekund.
zie je morgen weer kmuf Tineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!